Start bouwwerkzaamheden nieuwbouw 25-5-`20

Het is zover, de nieuwbouw gaat beginnen! Fijn dat er groen licht gegeven is om de bouw te starten. De tijd begint ook te dringen, want komend schooljaar komen we 2 lokale tekort.
Komende maandag 25 mei zullen de eerste werkzaamheden starten. Dit betekent het nodige voor de verkeerssituatie om de Vogelweide. Er zal eenrichtingsverkeer ingesteld worden om de Vogelweide, zie verdere info in de brief van de gemeente.
Verder een dringende oproep aan alle ouders en bezoekers van de Vogelweide: Kom uw kinderen zoveel mogelijk lopend of op de fiets brengen! Kan het echt niet anders dan met de auto, dan kunt u deze aan de achterzijde van de Vogelweide parkeren. Dus niet voor de school (waar alle bouwactiviteiten plaatsvinden) in het gras aan de zijkant van de weg of aan de kant van de weg.
We hopen dat de bouw voorspoedig mag verlopen, zodat we komend schooljaar meteen met 3 groepen van de Ichthusschool in het nieuwe gebouw kunnen starten.